Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

COCOONING - NO MONEY, HONEY | O Master Chef.


COCOONING - NO MONEY, HONEY | O Master Chef.


Άλλη μια μέρα που φτάνει στο τέλος της και γυρνώντας σπίτι το μόνο που θέλω να κάνω είναι να πάρω το πάπλωμα μου αγκαλιά. Είναι καιρός τώρα που η σχέση μου γκρινιάζει ότι δεν ξέρω να φτιάχνω ούτε βραστό αυγό… Δεν ισχύει, αλλά δεν είχε χρειαστεί ξανά να μαγειρεύω για κάποιον. Μόνη μου βολευόμουν.
Σκεφτόμουν απόψε να παραγγείλουμε, αλλά μετά την ιδέα της παραγγελίας ήρθε η σκέψη ότι αν παραγγείλεις πρέπει και να πληρώσεις και εγώ είμαι απλήρωτη εδώ και πόσες βδομάδες. Δεν είμαστε για περιττά έξοδα λοιπόν. Δεν ήταν και το αγαπημένο μου σουβλατζίδικο ανοιχτό, λίγο το πνεύμα των Εορτών , λίγο η πείνα, άνοιξα συνταγές, έβγαλα σύνεργα και ξεκίνησα.

Πάνε οι εποχές που μοσχομύριζε όλο το σπίτι από τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες με βούτυρο γάλακτος που έφτιαχνε η μαμά τέτοιες μέρες. Τώρα πια μου έστελνε ένα ταπεράκι ίσα ίσα για το καλό. Δεν θα αγόραζα κιόλας φέτος … ακριβή η τιμή του κιλού , δεν την σηκώνει η τσέπη μου. Άντε να πάρω δίπλες μόνο που μ αρέσουν πολύ.

 Μιας και πήρα φόρα λοιπόν, για να μυρίσει και το δικό μου σπίτι Χριστούγεννα ξεκίνησα δειλά δειλά να φτιάξω μελομακάρονα και κουραμπιέδες μόνη μου. Και επειδή μόνη μου ήξερα ότι θα βαρεθώ και  αν ζητούσα από το φίλο μου βοήθεια μπορεί να τα κάναμε και χειρότερα, φώναξα μια φίλη μου να ξετυλίξουμε μαζί το κρυμμένο ταλέντο που έχουμε στη ζαχαροπλαστική.
Ο φίλος μου έπαιξε το ρόλο του κριτή του «Μaster Chef». Όσο εμείς παιδευόμασταν μεταξύ των καρυδιών και της άχνης εκείνος καθόταν άνετος και μόλις άκουσε το κουδουνάκι του φούρνου ότι ήταν έτοιμα ήρθε με το επικριτικό ύφος του δοκιμαστή και άρπαξε ένα και ένα. Ευτυχώς πήραμε επάξια τον τίτλο του «Master Chef» της βραδιάς , το διασκεδάσαμε , έφυγε η μιζέρια και έμεινε και κάτι να τρώμε.

Δεν έχετε να χάσετε τίποτα. Μια προσπάθεια θα σας πείσει , εφόσον το να βγείτε έξω αποκλείεται λόγω έλλειψης χρημάτων ενώ αν πάτε να αγοράσετε κουραμπιέδες και μελομακάρονα απ’ έξω θα σας κοστίσει σίγουρα περισσότερο. Καλή Επιτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου